piątek, 31 stycznia 2014

Mail do konkursu, LBA

Mój e-mail: wikra.peddie.leonetta@gmail.com
Jestem głupia, zapomniałam. Dziwny gmail, ale zakładałam go prawie rok temu, tylko po to, by założyć bloga (powtórzenie, ajć...)


Nominacja od Lary
1. Naxi czy Caxi?
Naxi<33
2.Ile masz lat?
Rocznikowo 14
 3.Jak zaczeła się twoja ,,Kariera bloggowa"?
Założyłam bloga :D
4.Która wersja ,,Veni, Canta" (Ven y Canta)
Wszystkie są fajne;)
5. Ulubiona para z Violetty?
Naxi i Femila (nie mogę się zdecydować)
6.Twoje marzenie?
Polecieć w kosmos *.*
7.Jakiego aktora z Violetty najbardziej lubisz?
Xabi <333
8.Umiesz śpiewać?
Hahahahahahaha nie...
9.Umiesz tańczyć?
Napewno tańczę lepiej niż śpiewam xd
10.Jesteś dobra w aktorstwie?
Często się śmieje. Kiedyś na apelu miałam jakąś rolę i gdy mówiłam, zaczęłam się śmiać...
11.Plany na przyszłość?
Zostać psychologiem i mieć trójkę dzieci :)

Nominacja od Catvang Mee
1. Co robisz gdy widzisz nowe komentarze pod nowym rozdziałem?
Zawsze się uśmiecham.
2.Dlaczego piszesz bloga z opowiadaniami?
Tak szczerze, to sama nie wiem :d
3.Czy kiedykolwiek zastanawiałaś się nad usunięciem lub zawieszeniem bloga?
Nad usunięciem to nie. Za dużo pracy w niego włożyłam. Nad zawieszeniem może z parę razy.
4.Co Ci sprawia największą frajdę?
Gdy jestem sama w domu, to włączam muzykę i tańczę. Uwielbiam to ;-)
5. Lubisz pisać rozdziały?
Tak. Są takie tematy, o których pisać nie lubię, ale mimo to, pisanie to jedna z moich pasji.
6. Skąd pomysły na rozdziały?
Podobno mam bujną wyobraźnię.
7. Co Cię zainspirowało do stworzenia tego bloga?
Inne blogi, przyjaciółki...
8. Co robisz gdy ktoś skrytykuje Twoje pisanie?
Cieszę się :p lubię uzasadnioną krytykę, a jeśli są to po prostu hejty, to często się z tego śmieje :D
9. Co Ci się najbardziej podoba w Twoim blogu?
Yyy... Czcionka? Nie. Lubię to, że pisząc tu, wyrażam siebie. W każdym rozdziale wyrażam siebie.
10. Największe marzenie, odnośnie bloga?
Chciałabym mieć paru takich czytelników, którzy, gdy dodam rozdział, cieszyli by się tak samo, jak ja się cieszę, widząc, że jedna z moich ulubionych bloggerek dodała rozdział. Dziwnie napisane, ale nie chce mi się myśleć, jak to inaczej zrobić...
11.Co zmieniłabyś w swoim blogu?
Oprócz mojego stylu pisma? Szablon, nagłówek, ale to już zamówiłam :)

Pytania ode mnie:
1. Czy lubisz postać Violetty? Dlaczego?
2. Co uważasz o pocałunku Leonetty z drugiego sezonu? (odc. 80)
3. Caxi, czy Naxi?
4. Ułóż w kolejności od pary, którą lubisz najbardziej, do pary, którą lubisz najmniej:
Naxi, Femila, Marcesca, Pabletta, Dieletta, Pangie
5. Dlaczego oglądasz Violettę?
6. Na co liczysz w trzecim sezonie Violetty?
7. Kiedy masz urodziny?
8. Brakuje ci kogoś z pierwszego sezonu Violetty?
9. Kogo z obsady chciałabyś/chciałbyś poznać najbardziej?
10. Jakich postaci w Violetcie nie lubisz?
11. Pierwszy blog o Violetcie, który przeczytałaś/przeczytałeś?

1 komentarz:

  1. Gratulacje i dziękujemy za e-mail, ja mam już rozdział a tu patrzę i nie wiem gdzie mam go wysłać :-* wpadnij do mnie:
    violetta-mi-mundo.blogspot.com
    Ciekawe jak to jest się czuć nominowaną do LBA, ale ja mogę sobie tylko pomarzyć xD Ubóstwiam ciebie i twojego bloga.
    ~ Katie Verminguez

    OdpowiedzUsuń