czwartek, 23 stycznia 2014

LBA +zapowiedź rozdziału

Zostałam nominowana przez Viola Castilo z tego bloga

1. Jak masz na imię?
Wiktoria
2. Ulubiony piosenkarz/piosenkarka? ( nie musi być z "Violetty")

Demi Lovato
3. Ulubiony serial oprócz "Violetty"?

tajemnice domu anubisa <3
4. Ulubiona książka?

Ropuchy i Randki Sarah Mlynowski
5. Ulubiona piosenka?

Tłoku i Fabisz "Byłaś wszystkim"
6. Ulubiony piosenkarz/piosenkarka?

Demi Lovato (pytanie się podwoiło)
7. Ulubiony przedmiot w szkole?

Zajęcia artystyczne
8. Znienawidzony przedmiot w szkole?

Niemiecki, Biologia, Historia
9. Ulubiony kolor?

Czarny i niebeiski <3
10. Ulubiony serial? ( nie licząc "Violetty")

Znowu podwojone pytanie
11. Czytasz/będziesz czytać moje blogi? (ten, http://violettawgnas.blogspot.com/  i http://martinitina.blogspot.com/)

Jeden zaczęłam, drugi mam zamiar zacząć, bo naprawdę ładnie piszesz ;)

Druga nominacja jest od Nikita Zzz z tego zacnego bloga
1. Jakie cechy najbardziej cenisz?
Sprawiedliwość, poczucie humoru, tolerancyjność... Dużo tego ;)
2. Co sprawia, że się uśmiechasz?

Czasami wystarczy jeden mały gest, by na mojej twarzy pojawił się uśmiech. Wystarczy niewiele, gdyż ja często się uśmiecham :)
3. Twój ulubiony film?

Titanic, 3 metry nad niebem, Straszny film...
4. Ulubiona książka?

Ropuchy i Randki Sarah Mlynowski
5. Ulubione danie?

Spaghetti <33
6. Dlaczego piszesz bloga?

Bo mogę. Nie. Tak naprawdę miałam w głowie jakiś chory pomysł (rozdziały z nim zostały usunięte), więc postanowiłam założyć bloga. Poza tym dwie moje przyjaciółki miały wtedy blogi.
7. Fedeletta czy Leonetta? Dlaczego?

Fedeletta. Ja nie lubię Leonetty (choć kiedyś  uwielbiałam) i każda para, gdzie Violetta jest z kimś innym, niż Leon, jest lepsza.
8. Ulubiona rola męska lub żeńska w Violettcie?

Męska: Marco <33 żeńska: Natalia
9. Masz rodzeństwo?

Siostrę i brata.
10. Twoje hobby?

Rysowanie, taniec, pisanie i śpiew
11. Ulubiony sport?

Siatkówka <3
(Ostatnio na wf tak się "rzuciłam" na piłkę, że do tej pory mam siniaka na kolanie xd)


Pominęłam jakąś nominację? Jak tak, to przepraszam. Wydaje mi się, że właśnie tak jest, gdyż wcześniej liczyłam, ze są trzy.  Napiszcie mi, czy coś, a ja odpowiem na pytania.



Rozdział pojawi się prawdopodobnie jutro, a jeśli mi się uda, to jeszcze dziś wieczorem.
Parę cytatów, z tego, co udało mi się napisać:

"Ty chyba nie myślisz, że pójdę z tobą na bal?!"

"- Czekałem na ciebie..."

"- Wiesz, że twoje życie jest w moich rękach?"

"Teraz chciałby wszystko naprawić. Nieważne, ile mu to zajmie."


1 komentarz:

  1. Sorry za podwojona pytania, ale byłam już zmęczona, bo pisałam to około 23, więc już prawie nie myślałam. Chciałam wstawić, bo następnego dnia szkoła.

    OdpowiedzUsuń