piątek, 15 listopada 2013

Libster Blog Award



Dostałam parę nominacji, za co baaardzo dziękuję.
Mam nadzieję, że wiecie co to Libster Blog Award, bo mi się nie chce tego pisać (leniwa jestem, wiem)

Nominowała mnie Olivia

1. Ulubiony przedmiot szkolny, to...

Zajęcia artystyczne <3
2. Co widzisz po swojej lewej stronie?


Śrubokręt O.o
3. Jaka pora roku według cb jest najlepsza?


Wiosna <3
4. Ulubione święto np. Wigilia itp.


Wigilia :)
5. Wymarzony prezent, to...


Nwm. ubrania jakieś? Nie mam wymarzonego prezentu, ucieszyłabym się ze wszystkiego :)
6. Dlaczego czytasz mojego bloga? (sorka zgapiłam od Martuś)


Podoba mi się twój styl pisma :)
7. Leonetta vs Dieletta


Dieletta *.*
8. Ulubiony film


Straszny film (wszystkie części)
9. Ulubiona gwiazda poza serialem Violetta, to....


Maciej Musiał :)
10. Masz rodzeństwo?


Siostrę i brata :)
11.  Masz plakaty Violetty w pokoju?

Mam plakat Jorge na tablicy korkowej ;)

Nominowała mnie ♥☺♥Martuś♥☺♥

1. Jak masz na imię?

Wiktoria ;*
2. Jakiej muzyki słuchasz?


Różnie. Zależy od humoru :)
3. Co (szczerze) myślisz o postaci Violetty?


Nie lubię jej. Jest denerwująca i wg mnie nie zasługuje na nikogo. Poza tym nie podoba mi się, jak tańczy.
4. Co chciałabyś w sobie zmienić?


Nieśmiałość...
5. Jest to twój pierwszy blog?


Tak :)
6. Gdzie poznałaś swoją najlepszą przyjaciółkę?


Nie wiem. Miałyśmy 2 latka :P
7. Co myslisz o Leonettcie?


Wg mnie Vilu nie zasługuje na Leona...
8. Cieszysz się, że nie ma w drugim sezonie Tomasa?


Tak szczerze to tak 
9. Naxi vs. Caxi


Naxi <3
10. Diego vs. Leon


Diego
11. Za co lubisz serial "Violetta"?

Piosenki i Xabiego <3

Nominowała mnie Pani Dominguez.

1. Ulubiona para ? 
Naxi <3
2. Ulubiona piosenka ? 
Z serialu ¨Si Es Por Amor¨
3. Ulubiona postać ? 
Naty i Ludmila :)
4. Do kogo masz podobny styl ? 
Z serialu? Coś jakby Lud, Fran i Vilu. Taka mieszanka :)
5. Ulubiona aktorka ? 
Nie mam
6. Ulubiony aktor ? 
Nie mam
7. Ulubiony kolor ?
Niebeiski 
8. Ulubione imie ? 
Katarzyna, Tatiana i Kuba
9. Ulubione danie ? 
Spagetti 
10. Ulubione zwierze ? 
Kot  *,*
11. Kto z serialu ma najcięższą role ?
Mechi-Ludmila

Nominowała mnie Tinita

1.Od kiedy prowadzisz bloga?

15 maja 2013
2.Dieletta vs Leonetta?


Dieletta
3.Ulubiona piosenka z Violetty?


4.Ile masz lat?


13
5.Jak masz na imię?


Wiktoria
6.Ulubiona książka?


Ropuchy i Randki Sarah Mlynowski
7.Masz jakieś zwierze?


Miałam...
8.Myślałaś kiedyś nad skończeniem pisania?


Nie. Chyba nie
9.Ile prowadzisz blogów?


Dwa
10.Ulubiona para z Violetty?

Naxi <3

Nominowała mnie Karola Verdas
1. Ulubiony program TV?(np. Violetta, Austin&Ally)

Violetta, Trudne sprawy, dlaczego ja.
2. Zima czy Lato?


lato
3.Ulubiony kolor?


Niebeiski
4. Ulubiona piosenka? 

Z serialu ¨Si Es Por Amor¨

5. Od kiedy zaczęłaś pisać bloga?


15 maja 2013
6. Uprawiasz jakiś sport?


Nie
7. Co robisz w wolnym czasie?


Piszę, rysuję
8.Twoje życiowe motto?


Nie mam 
9. Rzez po twojej lewej stronie?


śrubokręt o.O
10. Kolor twojego pokoju?


Biało fioletowy
11. Ciasteczka czy Czekolada?

Ciasteczka <3

Jeszcze raz dziękuję za wszystkie nominajcje. Nie bd nikogo nominować, sama nie wiem dlaczego. Jak ktoś chce zostać nominowany, to może napisać w komentarzu :)

9 komentarzy:

  1. Gratuluję, kochana! <3
    Zasłużyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli twoja ulubiona para to Naxi, to czemu w opowidaniu jest zaczęło się Caxi???

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam na imię Wiktoria :d

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje. Zapraszam do siebie violetta-opowiadanie-natalii.blogspot.com
    Serdecznie zapraszam ; )
    Pozdrawiam.
    Tyna : **

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja utalentowana imienniczka ;o

    OdpowiedzUsuń