poniedziałek, 22 lipca 2013

Rozdział 9

Violetta
Poszłam sama do Studio. Muszę sobie wszystko pokładać. Leon czy Diego? Leon mnie nienawidzi, a Diego... Trochę matmy, Diego zajmuje 1/5 mojego serca, a Leon 3/5. 3/5 to więcej niż 1/5, ale wolałabym być z Diego. Camila mi zawsze doradzała, bym z nim była. Już nie wiem co mam robić. Moje serce milczy, a głowa jest niezdecydowana.
Leon
Zobaczyłem jak Violetta wchodzi sama do Studio. Diego przestał się nią interesować i będzie szukać u mnie pocieszenia. Ja się nie dam.
Podeszła do mnie Francesca.
- Co się dzieje? - spytała.
Nie zwracając uwagi na jej pytanie, przybliżyłem się do pięknej włoszki.
- Hej ślicznotko, masz dzisiaj wolny wieczór?
Dziewczyna na mnie dziwnie spojrzała, na co objąłem ją w pasie.
- Leon, co się tobie stało? - spróbowała się wyrwać z mojego uścisku.
Francesca
Leon jakoś dziwnie się zachowywał. Szybko zbliżył swoją twarz do mojej i pocałował mnie. Od razu się wyrwałam i uderzyłam go w policzek.
- Co ty odwalasz!?! - krzyknęłam, po czym odeszłam w stronę Violetty. Zdawała się ona nie zauważać dziwnego zachowania Leona.
Usłyszałam dzwonek na lekcję i poszłam z nią do sali Angie. Zauważyłam, że Leon siada obok Naty. Ta mu coś powiedziała, więc on odszedł do Ludmily. Dalej nie śledziłam jego poczynań, gdyż do sali wszedł Marco, a za nim Angie.
Nata
Po zajęciach z Angie poszłam do szafki po nuty na lekcję Beto. Gdy otworzyłam szafkę wyleciała na mnie jakaś zielona maź. Miałam oblepione nią włosy, twarz i bluzkę. Jak ja się teraz pokażę!?
Podbiegła do mnie Fran i Maxi.
- Co się stało?
- Ja nie wiem.
- Musimy to z ciebie zmyć!
Poszłam z Fran do toalety, gdzie zmyła ze mnie zieloną substancję. Niestety, na bluzce była cały czas.
- Poczekaj tu, poszukam kogoś, kto ma bluzkę na zmianę.
Francesca wybiegła z toalety. Po chwili wszedł do niej Maxi.
- Maxi, to damska toaleta - uśmiechnęłam się.
- Wiem. Masz - podał mi swoją bluzę. - Ubierz ją, a tą bluzkę zdejmij.
- Dziękuje Maxi.
Chciałam go przytulić, ale przypomniałam sobie o zielonej plamie na koszulce.
Maxi się odwrócił, a ja zdjęłam bluzkę. W lustrze zauważyłam, że zerka w moją stronę. Uśmiechnęłam się lekko, po czym włożyłam jego bluzę. Zapięłam ją i odwróciłam się w stronę chłopaka.
- Ładnie ci w niej.
Uśmiechnęłam się i przytuliłam Maxiego.
- Jeszcze raz dziękuje.
Ludmila
Leon się mnie dziś pytał, czy do niego wrócę. Poważnie się nad tym zastanawiam. Jestem teraz z Tomasem, ale on gdzieś wyjechał. Chyba zgodzę się na propozycje Leona, a gdy Tomas wróci, to będę udawała, że do niczego między mną a Verdasem nie doszło. Kocham Tomiego, ale muszę się trochę rozerwać.
Podeszłam do Leona i opowiedziałam mu o tym, że jestem z Tomasem, ale i tak się zgadzam. Chłopak wcale się nie zdziwił. Widocznie ta Violetta go zmieniała w takiego bałwana. Teraz jest już normalny, tak jak dawniej. Może tylko bardziej zarywa do dziewczyn, ale mi to nie przeszkadza.
Złapaliśmy się za ręce i poszliśmy na spacer po szkole. Ludzie na nas patrzyli i szeptali coś w stylu "oni znowu są razem".
Nagle Leon przycisnął mnie do ściany i zaczął całować. Oddawałam każdy jego pocałunek, ale nie wiedziałam o co mu chodzi. Dopiero po chwili zobaczyłam smutną Violettę patrzącą na nas.
Violetta
Gdy zobaczyłam Leona i Ludmile poczułam, że mi pęka serce. Czy ja naprawdę kocham Leona? Moje serce chyba wreszcie się odezwało. Tylko jak ja teraz mam odzyskać Leona? Z Ludmilą wyglądają na zakochanych, ale Ludmila jest z Tomasem. Nie rozumiem o co tu chodzi.
Nata
Maxi poszedł pogadać z Napo, więc ja ruszyłam w stronę Camili. Zobaczyłam, że patrzy zamyślona na Maxiego. Chyba on się jej podoba.
- Hej Cami. Podoba ci się? - spytałam.
- Kto?
- Maxi! - prawie krzyknęłam.
- Cicho. Patrzy się na nas.
Odwróciłam się w stronę chłopaka i zobaczyłam, że ma skierowany wzrok w naszą stronę.
- Skąd wiesz, że mi się podoba? - spytała.
- Błagam, przed chwilą pożerałaś go wzrokiem.
- Hahaha, bardzo śmieszne. Czemu masz na sobie jego bluzę?
Opowiedziałam jej co się stało. Camila mruknęła coś pod nosem, spojrzała na mnie złowrogo i odeszła.
Przez chwilę zdawało mi się, że zielona maź w mojej szafce to jej sprawa, ale ona by mi tego nie zrobiła. Jesteśmy przyjaciółkami.



**************
Głosujcie w ankiecie z kim Angie ma mieć dziecko!
EDIT: Dodałam stronę "porozmawiaj z postacią zapraszam (jest tam u góry XD)

27 komentarzy:

  1. Świetny rozdział. Mam nadzieję, że będzie Naxi. <3
    Zapraszam do siebie, opublikowałam prolog :
    violetta-and-her-world.blogspot.com
    Liczę na szczerą opinię w komentarzu.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jajajja, Naxi,Naxi! <3
    Postaci Camili nigdy nie lubiłam w serialu, a u ciebie n blogu nie lubie jej jeszcze bardziej!
    Mam nadxieję, że dziecko Pablo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Potwór ! Ja ci dam Ludmiłę i Leona !

    OdpowiedzUsuń
  4. Aw ... Leon i Ludmi ! hihi ... zwariowałaś czy co ...?
    Mam nadzieję, że dziecko Germana ♥
    /Oliwia :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zwariowałam. Pisałam to przy tym http://www.youtube.com/watch?v=vCpGvcpm7Eg
      Zagłosuj w ankiecie, czyje to ma być dziecko :)

      Usuń
    2. Haha dobre .... / Oliwia :***

      Usuń
  5. Pablo, dziecko Pablo.
    A rozdział fajny. Ludmi i Leon *,*
    Nie było Marcesci : c
    Czekam na next.
    PS: Pablo rządzi

    OdpowiedzUsuń
  6. Super rozdział ! Jak zawsze ....zresztą
    Głosowałam za Germanem ♥
    Germangie ♥ Loffciam
    Lenetta ma wrócić !

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana prze ze mnie do Liebster Blog Award http://magda3696.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super rozdział !!! A co do ankiety już miałam nadzieję że tym razem wygra pablo , bo german jest zawsze może niech będzie teraz jakąś odmiana i wygra pablo ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zagłosowałam na... a zresztą niech będzie tajemnicą :) A rozdział jest świetny.uwielbiam Naxi !!!
    zapraszma: http://violettadisneypoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh sorki ze z Anonima ale cos niemoge sie zalogowac :( no trudno. Wiem jest ankieta ale popieram anonima ^^ Zawsze wszedzie dzieci sa Germana, zawsze on wygrywa w ankietach a taki zwrot akcji moglby byc ze Pablo wygra a nie ciagle German... Pangie 4 ever

      Usuń
    2. Wygląda na to że ludzie wolą germangie !

      Usuń
  10. Anonim ^^^ popieram cie zawsze wygrywa German a moze kolej na PAbla... Pangie 4 ever niech Pablo wygra TĘ ankiete bo zawsze to jest German

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to wiesz, więcej ludzi woli Germana ja tez np.
      Germangie ♥

      Usuń
  11. Bosskie <3
    zapraszam do mnie :
    leosiek-viola-i-inni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedy następny rozdział Naxi!!!!!! <3 <3
    PS:Tu Wiktoria Szpyrka

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne .. czekam na następny roździał i Germangie , zapraszam do mnie , + obserwujemy ? odpisz u mnie :) http://violetta-aktorzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam twj blog, ten rozdzial-super, tak jak kazdy ;D. Czekam na nastepny i czekam, juz nie moge sie doczekac! Jestes genialna!! <3
    P.S. Mam na imie Julia i jesli kochacie Jorge Blanco (Leona), serdecznie polecam ta strone, dla kazdego, sama jestem jej adminka ;p :
    https://www.facebook.com/JadeDoArgentynyBoJorgeBlanco?ref=hl
    Kocham cie :D <333

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedy next? Leonetta ma wrócić !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne, kocham tego bloga!

    OdpowiedzUsuń