czwartek, 11 lipca 2013

Nominacje

Libster blog

Nominowała mnie Clari Alonso

1.Czemu zdecydowałaś/łeś się założyć bloga z opowiadaniami ?

Nudziłam się i zaczęłam czytać blogi z opowiadaniami, które mnie zainspirowały.

2.Tomaletta VS Leonatta ?

Leonetta!

3.Jaki jest twój ulubiony dotychczas odcinek Violetty ?

36 lub 34 (pocałunek Leonetty)

4.Czy posiadasz płytę Violi ?

Nie :c
5.O co zapytałabyś/łbyś Angie ?

Sama nie wiem :p
6.Opisz kilkoma zdaniami Leona ?

(Nie śmiać się xd) Leon to romantyczny i przystojny chłopak, a właściwie mężczyzna. Ma ogromny talent muzyczny. Jest jednym z najzdolniejszych uczniów Studio 21.
7.Luca VS Napo ?

Obydwóch lubię tak samo ;-)


8.Jaki serial poza Violetta oglądasz ?

Tajemnice domu Anubisa.


9.Przy którym odcinku Violetty najbardziej się uśmiałaś/ łeś ?

Dużo ich było, ale najśmieszniejszy moment, to ten gdzie Braco dowiedział się, że Tomas wyjeżdża i zaczął śpiewać i tańczyć, a potem tłumaczył się, że to taniec smutku XD
10.Umiesz język Hiszpański i czy on ci się podoba ?

Podoba mi się, ale niestety nie potrafię :C
11.Prowadzisz pamiętnik ?

Tak, prowadzę :)


Libster Blog 
Liebster blog to wyróżnienie otrzymywane od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również nominuje 11 osób (informuje je o tym na ich blogu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie. 
Nominowała mnie Majka~~
1 Co najbardziej lubisz w swoim blogu?
Nie zastanawiałam się. Podoba mi się na pewno baner, ale ja go nie zrobiłam xd
2 Ulubiona postać z Violetty to?
Chyba Francesca. 

3  Leonetta,Diegoletta czy Toletta?
W 90% Leonetta, a Dieletta w 10%

4 Ile masz lat?
13 :)

5 Jak byś opisała siebie w trzech słowach?
Skryta, szalona, dziewczęca

6 Twój ulubiony film nosi nazwę?
"Titanic" , "Nie kłam kochanie" i "Trzy metry nad niebem"

7 Wymarzone wakacje,gdzie?
W jakimś ciepłym krajem nad morzem/oceanem.

8 Ulubiony aktor to?
Nie mam :c

9 Ulubiona piosenka z Violetty ma tytuł?
Podemos, Yo soy asi i Habla si puedes

10 Jaką miałaś w tym roku średnią?
5.0 O.o

11  Kiedy następny rozdział?
Postaram się go dodać jutro

Moje pytania do dwóch nominacji:
1. Twój ulubiony kolor?
2. Ulubiona postać z Violetty?
3. Twoja ulubiona książka?
4. Jaki przedmiot jest najbliżej ciebie?
5. Co cię inspiruje w pisaniu bloga/blogów?
6. Ulubiona piosenka (nie z Violetty) ?
7. Czy ktoś z twojej rodziny wie, że prowadzisz bloga?
8. Angie czy Germangie?
9. Caxi czy Naxi?
10. Co będziesz robiła/robił w te wakacje?
11. W jakim kraju chciałabyś/chciałbyś mieszkać w przyszłości?

Versatile Blogger Awards

Zostałam nominowana do "Versatile Blogger Awards" za co bardzo dziękuje użytkownikowi 
Julia-Leonaxico i Ewcialin
Nominowanie do tej nagrody zobowiązuje mnie do ukazania siedmiu faktów o sobie, a także nominowania dziesięciu innych blogów i poinformowania o tym właścicieli.
Siedem faktów o mnie:
1. Panicznie boję się pająków.
2. Uwielbiam czekoladę.
3. Mieszkam w bloku.
4. Uwielbiam nosić spódniczki i sukienki.
5. Mój ulubiony kolor to niebieski i jego odcienie.
6. Na początku Violetty byłam za Tomasem.
7. Jestem uzależniona od czytania blogów.




Moje nominacje do Versatile Blogger Awards i Libster Blog:
2. Wiola
5. Ola P.
9.  Monenssa
11. J & B


Dziękuję wam za te wszystkie nominację ;*
Powiadomię was jutro ok? 

1 komentarz: